środa, 7 listopada 2012

Luksusowy dziecięcy fotelik-huśtawka „Ukojenie”

Cześć, 
Tego posta robię na życzenia mojej widzki, martynkaw257  która regularnie komentuje, i ogląda mój serial. Dziękuję jej za to i wszystkim moim widzom ;) . Jest już Was 76 ;o. nawet nie wiecie jak się cieszę i jak robi mi się miło gdy   Was przybywa :). Cieszę się z każdego like, kom, wyświetlenia i widza :D. gdyby ktoś nie wiedział tu link do mojego serialu: Mój serial
 A tu link aby ściągnąć to cudo: KLIK :) 


Jest wiele plusów, ale i jeden minus ; / . Trzeba za to zapłacić 500 SimPoints. Ale na serio warto. Możemy wsadzać tam małe dzieci i niemowlaki. Kiedy są w huśtawce wszystkie potrzeby mają na zielono. Trzeba tylko klikać: Włącz i wolno lub szybko. Są też inne funkcję np. oglądaj. Nie radzę klikać szybko, ponieważ dzieci w tedy zaczynają płakać, mają nudności i rzygają ; // . Nie jest to przyjemne..  Jeśli nie jesteście jeszcze pewni to przeczytajcie sobie to co jest w linku! ;-) . 
Pozdrawiam, 
Dagusia08


2 komentarze: